Osiedle Lazurowa (ul. Coopera) - Forum mieszkańców
Forum mieszkańców osiedla przy ulicy Gen. M. Coopera 4, 6, 8, 9, 12
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum Osiedle Lazurowa (ul. Coopera) - Forum mieszkańców Strona Główna
->
Ogłoszenia
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
FORUM
----------------
ETYKIETA FORUM
FAQ - najcześciej zadawane pytania
UWAGI na temat forum
OSIEDLE
----------------
Wizualizacja, plany
Zdjęcia z budowy
Mieszkania
Osiedle i okolice
Poznajmy się
Ogłoszenia mieszkańców
Ogłoszenia
WSPÓLNOTY
----------------
Budynki 4, 4A
Budynki 6, 6A, 6B
Budynki 8, 8A, 8B
Budynki 9 - 9H
Budynki 12 -12G
POZOSTAŁE
----------------
Hyde Park
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Pią 10:32, 23 Lip 2010
Temat postu: Zarzadca Nieruchomości
Witam. Chciałbym przedstawić ofertę na Zarządzanie nieruchomością wspólna:
Oferta
Zarządzanie nieruchomościami
- dokonanie rejestracji wspólnoty (REGON, NIP, rachunek bankowy),
- zawieranie umów na dostawy mediów (woda, prąd, gaz),
- zawieranie umów na usługi (wywóz nieczystości, konserwacja, sprzątanie, ochrona, przeglądy techniczne, ekspertyzy, nadzory, remonty) ,
- zawieranie umów ubezpieczenia budynku,
- negocjowanie korzystnych pakietów dodatkowych np. ubezpieczenia mieszkań,
- reprezentacja wspólnoty na zewnątrz przed organami administracji państwowej i samorządowej,
- reprezentacja wspólnoty w stosunkach pomiędzy właścicielami.
- regulowanie należności nieruchomości,
- obsługa prawna,
- administrowanie nieruchomością,
- księgowość,
- obsługa techniczna.
Obsługa prawna
- reprezentacja wspólnoty przed sądami i organami egzekucyjnymi,
- zawieranie umów na dostawy mediów i usług,
- opracowywwanie uchwał i innych aktów normatywnych wspólnoty (regulaminów, statutów),
- w sprawach szczególnie skomplikowanych współpracujemy z kancelariami prawnymi.
Administrowanie
- przeglądy nieruchomości,
- usuwanie drobnych usterek w ramach stawki za administrowanie,
- zgłaszanie usterek części wspólnych deweloperowi,
- nadzór nad usługodawcami,
- dbanie o utrzymanie porządku i czystości w budynku i w obrębie posesji,
- dbanie o prawidłową konserwację,
- wykonywanie uchwał właścicieli,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali,
- prowadzenie i aktualizacja wykazu właścicieli lokali,
- przygotowywanie, zwoływanie i obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej,
- wydawanie właścicielom lokali zaświadczeń,
- prowadzenie korespondencji z właścicielami,
- wyszukiwanie firm świadczących usługi; negocjowanie cen i warunków umów,
- obsługa techniczna nieruchomości,
Księgowość
- otwarcie rachunku bankowego wspólnoty i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek,
- prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów i usług,
- prowadzenie ewidencji pozaksięgowej kosztów zarządu nieruchomością wspólną,
- pobieranie od właścicieli opłat z tytułu zaliczek i wpłat za media,
- pobieranie dochodów z pożytków,
- windykacja należności,
- dla wspólnot mieszkaniowych zapewniamy internetowy dostęp do indywidualnych kont właścicieli lokali, gdzie można 24h na dobę sprawdzić naliczenia, wpłaty i rozliczenia, przeczytać ważne informacje zamieszczone przez zarządcę/administratora
- przygotowywanie projektów planu gospodarczego,
- przygotowywanie miesięcznych sprawozdań finansowych,
- sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
- rozliczanie się z Urzędem Skarbowym i składanie deklaracji.
Obsługa techniczna nieruchomości
- prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego, zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
- zlecanie kontroli technicznych i okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie,
- zlecanie i kontrola bieżących napraw i konserwacji budynku,
- kontrola nad usuwaniem awarii i ich skutków,
- przygotowywanie planów remontowych,
- nadzór nad pracą firm wykonujących remonty i modernizacje; odbiór tych prac,
- wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych
Zarządca Nieruchomości
Robert Banaszek
Licencja Zawodowa 17507
tel. 509-279-305
zapytania ofertowe można kierować na adres
robertb1978@wp.pl
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin